آل استار لیگ برتر بسکتبال/ بهترین دانکر و سه امتیازی زن مشخص شدند

بهترین دانکر و سه امتیازی زن لیگ برتر بسکتبال شناسایی شدند.

به گزارش هانسی، مسابقه آل استار لیگ بسکتبال ایران عصر امروز (جمعه – 27 بهمن 1402) بعد از 77 سال بار دیگر راه اندازی شد و در سالن بسکتبال آزادی تهران در حال پیگیری است. در این مسابقه قهرمانان دو بخش اسلم دانک و پرتاب سه امتیازی مشخص شدند.

پس از برگزاری مسابقات پرتاب سه امتیازی، سینا واحدی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد. پرتاب کننده ها از هفت ایستگاه شوت زدند و مجموع امتیازها 80 بود که سینا واحدی بیشترین امتیاز را کسب کرد.

امتیازات کسب شده در این رقابت به شرح زیر است:

1- محمدسینا واحدی: 38 امتیاز
2- وحید اسلامی: 34 امتیاز
3- وحید دلیرزهان: 32 امتیاز
4- احسان دلیرزهان: 31 امتیاز
5- متین آقاجانپور: 26 امتیاز
8- نوید رضایی فر: 22 امتیاز

مسابقات اسلم دانک نیز پس از پرتاب سه امتیازی برگزار شد که در نهایت، علیرضا شریفی با کسب بیشترین امتیاز، عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

نتایج کسب شده توسط دانکرها به شرح زیر رقم خورد:

1- علیرضا شریفی: 172 امتیاز
2- امیرحسین غلام زاده: 163 امتیاز
3- بهنام جمعه زاده: 162 امتیاز
4- فربد سعادت نیا: 147 امتیاز
5- محمد رحیمی: 137 امتیاز
6- محمد غفاری: 136 امتیاز

از دقایقی دیگر مسابقه دو تیم منتخب لیگ برتر متشکل از ستاره های سوپرلیگ ایران نیز برگزار خواهد شد که ترکیب این دو تیم در ادامه به شرح زیر است:

تیم جمشید شریعت نژاد:
محمد حسن زاده، محسن مرادخانی، محمد جمشیدی، حسن علی اکبری، سالار منجی، متین آقاجان پور، احسان دلیرزهان، حسین مکاریان، رسول مظفری، سجاد مشایخی، صارم جعفری و آرن داودی (کاپیتان)

تیم منوچهر شهامت نژاد:
سجاد پذیرفته، ارسلان کاظمی، اصغر کاردوست، میثم میرزایی، محمد یوسف وند، محمدسینا واحدی، مجید رحیمیان، نوید رضایی فر، پیتر گریگوریان، محمد شهریان، محمدمهدی رحیمی و حامد حدادی (کاپیتان)

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آل استار لیگ برتر بسکتبال/ بهترین دانکر و سه امتیازی زن مشخص شدند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آل استار لیگ برتر بسکتبال/ بهترین دانکر و سه امتیازی زن مشخص شدند"، کلیک کنید.