استقرار 15 صندوق اخذ رای در نمایشگاه کتاب

سه شعبه اخذ رای در مجموع با 15 صندوق اخذ رای در نمایشگاه کتاب تهران مستقر شده است و بازدیدکنندگان در حال رای دادن در نمایشگاه هستند.

به گزارش هانسی، سومین روز از رویداد سی وپنجم نمایشگاه کتاب با دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران مصادف شده است و به همین دلیل با پیش بینی ستاد برگزاری این دوره از نمایشگاه، سه شعبه اخذ رای در مجموع با 15 صندوق اخذ رای در مصلی امام خمینی (ره) استقرار یافته که بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران می توانند ضمن حضور و بازدید از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز شرکت کنند.

یکی از شعب رای گیری در محراب در حیاط شبستان استقرار یافته است. 

این شعب تا پایان زمان رای گیری در نمایشگاه باقی می ماند. با توجه به برگزاری برنامه جانبی جشن آغاز دهه کرامت و روز دختر که عصر جمعه در محوطه نمایشگاه برگزار می شود، پیش بینی خبرنگاران مستقر و مسیولان نمایشگاه این است صندوق های رای گیری از عصر امروز، شلوغ باشند.   

سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می شود.

 پایان خبر هانسی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار 15 صندوق اخذ رای در نمایشگاه کتاب" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار 15 صندوق اخذ رای در نمایشگاه کتاب"، کلیک کنید.