خرید قهوه گانودرما مجله هانسی

قهوه گانودرما چیست؟

اکنون که هم با قهوه و خواص آن آشنا شدیم و هم در باره ی گانودرما و تاثیرات آن بر بدن آگاهی پیدا کردیم، نوبت به ترکیب این دو ماده یعنی قهوه ی گانودرما رسیده است. قهوه گانودرما لاغری را با مکانیزم کاهش اشتها میتواند اثر بخش کند . همانطور که گفته شد، گانودرما طعم تلخ و نامطلوبی دارد. اما به دلیل خواص بی نظیر آن نمی توان از مصرف این قارچ چشم پوشی کرد.

از طرفی افراد گاهی در میزان و نحوه مصرف این قارچ دچار مشکل می شوند. از اینرو متخصصان سعی دارند تا ترکیباتی از این قارچ با سایر مواد خوراکی لذت بخش تولید کنند تا مصرف این قارچ آسان تر و دلپذیرتر شود. یکی از این ترکیبات، قهوه ی گانودرما است. مسلما مصرف هر ماده خوراکی به صورت خالص تاثیرات بیشتری دارد اما ترکیب مواد با هم گاهی خالی از لطف نیست. به همین دلیل امروزه ترکیبات مختلفی از گانودرما تولید و عرضه شده است مانند چای گانودرما، خمیر دندان گانودرما، صابون گانودرما و …

قهوه ی گانودرما یک ترکیب غنی شده ی قهوه با عصاره قارچ گانودرما است که بهترین نوع محصولات ترکیبی قارچ گانودرما به شمار می رود. تولید کنندگان معتقدند که قرار گرفتن قهوه در کنار گانودرما می تواند خواص شگفت انگیز آن را بیشتر کند و به جذب بهتر ترکیبات موجود در قارچ کمک کند. ناگفته نماند که به این ترتیب خواص قهوه هم به خیل عظیم خواص قارچ گانودرما اضافه می شود. یکی از دغدغه های کسانی که تصمیم به مصرف قارچ گانودرما می گیرند آن است که گانودرما را به صورت خالص مصرف کنند و یا ترکیب آن را با قهوه تهیه کنند. همانطور که میدانید مصرف داروهای گیاهی به صورت خالص اثرگذاری بیشتر و سریعتری در بدن دارند.

اما گاهی طعم و یا طبع برخی داروهای طبیعی ایجاب می کند که با ماده دیگری ترکیب شوند. به عنوان مثال قارچ گانودرما طبعی سرد و تر دارد. بنابراین برای کسانی که معده ی حساسی دارند و یا طبعشان سرد است توصیه می شود که با ماده دیگری مانند زنجبیل یا دارچین یا عسل مصرف شود. توجه داشته باشید که قارچ گانودرما به شکل خالص به دو صورت سالم و پودر شده در بازار موجود است. اما اینکه آیا این قارچ اصل است و کیفیت بالایی دارد و می تواند خواص گفته شده از قارچ گانودرما را از خود بروز دهد، بستگی به این دارد که شما قارچ را از کجا و چگونه تهیه می کنید.

با اینکه هنوز تحقیقات چندانی درباره خواص قهوه گانودرما به عمل نیامده است اما برای کسانی که نمی توانند مشکلات مصرف گانودرمای خالص را برطرف کنند می تواند جایگزین مناسبی باشد. در سال 2006 تحقیقات کلی بر روی قهوه گانودرما صورت گرفت که نشان داد مصرف قهوه گانودرما می تواند روند بیماری هایی مانند پارکینسون و دیابت را کند کند. ولی از طرف دیگر باعث افزایش فشار خون در بیماران شد. تولید کنندگان قهوه گانودرما مدعی هستند که مصرف این ترکیب می تواند به درمان سرطان و اختلالات ریه کمک کند.

خواص سلامتی قارچ گانودرما چیست؟

از قارچ جان افزا برای تقویت دستگاه ایمنی بدن و درمان عفونت های ویروسی مانند آنفلوآنزا و اختلالات ریوی مانند آسم و برونشیت استفاده می شود. قهوه گانودرما از قارچ جان افزا یا قارچ ریشی با نام علمی Ganoderma_lucidum قارچی یک ساله، بدست می آید. در برخی منابع با عنوان گیاه پادشاهان یا پادشاه گیاهان از آن نام می برند، قارچ گانودرما سابقه ای 5000 ساله دارد. نام های دیگر این قارچ؛ قارچ جان افزا و اکسیر جوانی است. نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ریشی و در کره، یونگ زهی می باشد.

گانودرما مواد فعال بیولوژیک همچون انواع استرول ها، پروتیین ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوییدها و ملانین دارد که پلی ساکاریدها و تری ترپنوییدهای آن به علت خاصیت ضد سرطانی، اهمیت زیادی دارد. اسپور این قارچ نیز دارای ترکیبات فعال با خاصیت درمانی می باشد. بر اساس تحقیقات این قارچ باعث ایجاد تعدیل در سیستم ایمنی می شود، التهاب را از بین می برد، تولید انرژی توسط میتوکندری سلول ها را افزایش می دهد و رادیکال های آزاد را نیز از بین می برد. خود قارچ گانودرما و هاگ آن، به بهبود برخی از بیماری ها و سلامتی بشر کمک می کند.

بزرگترین مزیت این قارچ، تقویت سیستم ایمنی است. همچنین این قارچ به بدن کمک می کند تا با انواع فشارهای فیزیکی مانند تروما، بیخوابی، تب، مسمومیت، استرس روانی، عفونت، یا تشعشعات خود را تطبیق دهد. گفته می شود قارچ گانودرما مانند یک تنظیم کننده عمل می کند که سیستم ایمنی بدن انسان را تنظیم می کند. هدف اصلی این گیاه ردیابی پاتوژن هایی مانند باکتری ها و دیگر ویروس هایی است که به بدن حمله می کنند. اگر سیستم ایمنی بدن مورد تهدید قرار گیرد ویروس، انگل، باکتری و قارچ هایی تولید می کند که باعث بیماری می شوند.

آیا قهوه گانودرما واقعاً بدن را تقویت می کند؟

قهوه گانودرما یک پودر قهوه است که معمولاً از قهوه فوری گانودرما به اضافه عصاره پودر شده ی قارچ گانودرما لوسیدوم که یک نوع قارچ دارویی است و به آن “رِیشی” یا “لینگژی” هم می گویند درست شده است. دیگر مواد تشکیل دهنده مانند شکر، خامه غیر لبنی و گیاهان دارویی نیز می تواند به آن اضافه شود. استفاده مکرر از آنتی بیونیک ها، عوامل ضد ویروسی و داروهای ضدقارچ باعث می شود میکروب ها نسبت به این داروها مقاوم شوند. اما مصرف قارچ گانودرما این مشکلات را برطرف می کند. این گیاه به عنوان یک مکمل برای رفع عوارض جانبی ناشی از شیمی درمانی در درمان سرطان ها محبوبیت بسیاری یافته است.

قهوه گانودرما علاوه بر انرژی که به شما می دهد دارای مزایای دیگری برای سلامتی نیز هست و گاهی اوقات افرادی که می خواهند مصرف قهوه خود را کم کنند و هنوز هم انرژی شان بالا باشد از آن استفاده می کنند. با اینکه شواهد علمی برای فواید قارچ گانودرما لوسیدوم وجود دارد، هنوز درباره فواید قهوه گانودرما مطالعات زیادی صورت نگرفته است. این نوشیدنی مفید از عصاره قارچ قرمز و دانه های قهوه رست شده تشکیل شده است. گانودرما لوسیدوم ماده ی تشکیل دهنده اصلی آن است که معمولاً در چین باستان به عنوان قارچ جاودانگی شناخته می شود.

این قارچ بر روی درختان رشد می کند و به عنوان قلیایی ترین ماده خوراکی بر روی زمین شناخته می شود. هزاران سال پیش، افراد ثروتمند معتقد بودند که قارچ قرمز کلید جاودانگی است. فواید گانودرما لوسیدوم از نظر علمی مشخص شده است. این دارو می تواند باعث افزایش عملکرد ایمنی بدن، برطرف کردن خستگی مزمن و جلوگیری از سرطان شود. بیشتر افراد از آن به عنوان یک ماده مقوی و محرک طبیعی استفاده می کنند. مطالعات نشان می دهد که قارچ گانودرما می تواند اضطراب و افسردگی را نیز کاهش دهد.

طرز تهیه قهوه گانودرما خانگی

قهوه ی گانودرما یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها در سراسر دنیا است که از خواص بسیار زیادی به خصوص برای افرادی که نیاز به انرژی بیشتر همراه با حفظ سلامتی را در خود احساس می کنند، برخوردار می باشد. شاید دوست داشته باشید بدانید قهوه ی گانودرما چظور تهیه می شود. برای تهیه ی قهوه ی گانودرما در مرحله ی نخست باید پوره ی قارچ گانودرما را در دست داشته باشید.پوره ی قارچ گانودرما را هم می توانید از عطاری ها ، مراکز و سایت های معتبر عرضه  کننده ی محصولات قارچ گانودرما و… تهیه کنید و هم اینکه خودتان دست به کار شده و با خرید قارچ خشک شده ی گانودرمالوسیدوم، اقدام به تهیه ی پوره ی گانودرما با آسیاب کردن آن نمایید.

پوره ی تهیه شده از قارچ گانودرمالوسیدوم را باید در یک قوری که ترجیحا چینی باشد به همراه آب جوش از قبل تهیه شده روی حرارت ملایم گذاشته و میگذارید تا به آرامی دم بکشد. ایا قهوه گانودرما باعث چاقی میشود ؟ در قوری چینی دیگری هم قهوه را ریخته و به همراه آب جوش روی حرارت ملایم برای دم کشیدن می گذارید. پس از آماده شدن، پودر گانودرمای دم کشیده را از صافی گذرانده و با قهوه مخلوط کرده و کمی می گذارید روی حرارت ملایم بماند. این قهوه را در نهایت از صافی عبور داده و داخل فنجان ریخته و نوش جان می کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید قهوه گانودرما مجله هانسی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید قهوه گانودرما مجله هانسی"، کلیک کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.