دبیر کنگره ملی بانوان تاثیرگذار رتبه نخست جشنواره شهید پیشرفت شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هانسی به نقل از روابط عمومی کنگره بانوان تاثیرگذار، دومین جشنواره ملی «شهید پیشرفت»، در محورهای مختلف؛ علم و فناوری، کارآفرینی، اقتصاد، استارتاپ، حوزه و دانشگاه، برگزار شد و برگزیدگان آن از استان های مختلف به جشنواره ملی راه یافته و در نهایت، رتبه های اول تا سوم، تندیس و هدایای نقدی جشنواره را از آن خود کردند.

دومین دوره جشنواره ملی «شهید پیشرفت»، صبح امروز، دوشنبه 30 بهمن ماه 1402، در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

در این جشنواره که با یادمان شهید حسن طهرانی مقدم، از شهدای بزرگ راه پیشرفت، آغاز شد، رتبه ی اول در محور «افراد موثر در حوزه ی انقلاب اسلامی» و با هدف تجلیل از برگزیدگان و نخبگان علمی کشور در سطح خانواده های شاهد و ایثارگر، به فاطمه سادات حقیرالسادات، مخترع و دبیر علمی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار اختصاص یافت.

فاطمه حقیرالسادات (1354)، متولد یزد و از اولین بانوان فارغ التحصیل دکتری در رشته نانوبیوتکنولوژی در سطح کشور است. ایشان همسر یکی از آزادگان سرافراز کشور هستند.

دبیرخانه جشنواره ملی «شهید پیشرفت» در نظر دارد، برای آشنایی بیش تر نسل جوان با شهدای راه پیشرفت، هر سال را به یکی از این شهدای پرافتخار اختصاص دهد و اولین دوره آن، سال گذشته با یادمانی از شهید محسن فخری زاده برگزار شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دبیر کنگره ملی بانوان تاثیرگذار رتبه نخست جشنواره شهید پیشرفت شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دبیر کنگره ملی بانوان تاثیرگذار رتبه نخست جشنواره شهید پیشرفت شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.