استاندار خوزستان: عشایر عرب در صحنه های مختلف انقلاب سنگ تمام گذاشتند

هانسی/خوزستان استاندار خوزستان گفت: عشایر عرب در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های مختلف همچون انتخابات ها و … همواره پای کار بوده اند و سنگ تمام گذاشتند و باید قدردان این مردم وفادار باشیم.

علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان شادگان و دیدار با با شیوخ، بزرگان و خانواده شهدای این شهرستان به مناسبت عید سعید فطر، اظهار کرد: در این عید بزرگ که پاداش یک ماه روزه داری است، مردم به دید و بازدید می پردازند و بر خود فرض دانستیم که خدمت بزرگان این شهرستان برسیم و بابت همدلی ها و هم افزایی هایی که با انقلاب و دولت دارند قدردانی کنیم و شعایر اسلامی که شادگان در آن سرامد است را گرامی بداریم.

به گزارش هانسی، وی با بیان این که عشایر عرب در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های مختلف همچون انتخابات ها و … همواره پای کار بوده اند و سنگ تمام گذاشتند، ادامه داد: باید قدردان این مردم وفادار باشیم.

در این سفر چفیه آبی نماد شهرستان شادگان توسط شیخ رضا و شیخ مسعود آل ناصر به استاندار خوزستان اهدا شد.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار خوزستان: عشایر عرب در صحنه های مختلف انقلاب سنگ تمام گذاشتند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار خوزستان: عشایر عرب در صحنه های مختلف انقلاب سنگ تمام گذاشتند"، کلیک کنید.