انتقال مجروحان انتظامی حادثه تروریستی سیب و سوران به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) فراجا

مجروحان انتظامی حادثه تروریستی سیب و سوران سیستان و بلوچستان از طرق امداد هوایی به بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر «عج» فراجا منتقل شدند.

به گزارش هانسی سردار دکتر هادی شیرزاد گفت: به دنبال اقدام تروریستی عصر روز سه شنبه در مسیر مهرستان – سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان و حمله به دو خودروی انتظامی که منجر به شهادت پنج تن از نیروهای جان بر کف فراجا شد، چهار تن از مجروحان این حادثه از طریق امداد هوایی به بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) فراجا منتقل شدند.

به گزارش سایت پلیس وی با بیان این که این مجروحان تحت نظر تیم پزشکی و مراقبت های درمانی هستند، خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات کلینیکی و پاراکلینیکی برای مجروحان صورت گرفته است و تیم درمانی و امکانات بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج)  برای خدمت رسانی به این نیروهای جان بر کف بسیج شده است و از هیچ تلاشی برای بهبودی و درمان آنها دریغ نمی کند.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال مجروحان انتظامی حادثه تروریستی سیب و سوران به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) فراجا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال مجروحان انتظامی حادثه تروریستی سیب و سوران به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) فراجا"، کلیک کنید.