برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

به گزارش خبرگزاری هانسی؛ تیم فوتبال فاینورد در هفته سی ام لیگ اردیویسه هلند امروز یکشنبه از ساعت 16 به مصاف «سیتارد» رفت که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر فاینورد به پایان رسید.

به نقل از هانسی فاینورد در این دیدار با تک گل دیوید هنچو در دقیقه 18 به برتری رسید.

فاینورد در حالی در این مسابقه خارج از خانه پیروز شد که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی این تیم کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 83 وارد زمین شد.

فاینورد با این برد، 72 امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم محکم کرد. سیتارد هم با 35 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. در لیگ هلند، آیندهون با 81 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای قطعی کردن قهرمانی تنها به 4 امتیاز از 4 بازی باقی مانده احتیاج دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش"، کلیک کنید.