بزرگترین آب شیرین کن خوزستان در آبادان وارد مدار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هانسی؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: بزرگترین آب شیرین کن خوزستان با مشارکت بخش خصوصی در آبادان وارد مدار می شود.

وی افزود؛ رییس هییت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان، پیشرفت فیزیکی طرح آب شیرین کن آبادان را 90 درصد و اعتبار راه اندازی آن را 480 میلیارد تومان از محل مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد.

علیدادی با بیان اینکه تاسیسات آب شیرین کن در محل تصفیه خانه ایستگاه 11 آبادان نصب شده است، ظرفیت آن را 22 هزار مترمکعب در شبانه روز اعلام کرد.

وی گفت؛ میزان مصرف آب مشترکین آبادانی را 160 هزار مترمکعب در شبانه روز عنوان کرد و افزود: با وارد مدار شدن این آب شیرین کن بخشی از نیاز آبی شهر آبادان با کیفیت مناسب تامین می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگترین آب شیرین کن خوزستان در آبادان وارد مدار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگترین آب شیرین کن خوزستان در آبادان وارد مدار می شود"، کلیک کنید.