تجمع مردم قم در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسراییل توسط سپاه پاسداران

هانسی/قم مردم قم در دفاع از حملات پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه اسراییل در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

این تجمع مردمی امشب ساعت 1:20 به وقت شهادت حاج قاسم سلیمانی در صحن امام رضا علیه السلام در حرم کریمه اهل بیت در حال برگزاری است.

تجمع مردم قم در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسراییل توسط سپاه پاسداران

به گزارش هانسی، ساعاتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین های اشغالی ده ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

به گزارش هانسی، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از پاسخ دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه از جمله شلیک موفق ده ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین های اشغالی خبر داد.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجمع مردم قم در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسراییل توسط سپاه پاسداران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجمع مردم قم در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسراییل توسط سپاه پاسداران"، کلیک کنید.