ثبت نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب از فردا

ثبت نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از چهارشنبه (بیست و نهم فروردین 1403) آغاز می شود.

به گزارش هانسی به نقل از ستاد خبری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ثبت نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از چهارشنبه (بیست و نهم فروردین 1403 ) آغاز می شود و  این ناشران می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه 1403 با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند. 

کتاب های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال 1399  به بعد در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.  

ناشران علاقه مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 45268 داخلی 107 و 105  و 91006363 داخلی 317 تا 321  تماس بگیرند. 

سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می شود.

پایان خبر هانسی 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب از فردا" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب از فردا"، کلیک کنید.