حضور وزیر اقتصاد در راهپیمایی روز 22 بهمن در شهر سمنان

به گزارش خبرگزاری هانسی استان سمنان ،گفتنی است: وریر اقتصاد به منظور بازدید برخی از پروژه های شهرستان سمنان، به همراه رحمت الله اکرمی معاون وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور، سید علی روحانی معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هییت همراه به سمنان سفر کرده است که بعد از ورود به شهر سمنان و زیارت امامزاده یحیی(ع) و گلزار شهدا در راهپیمایی 22 بهمن که با حضور مقامات استانی و اقشار مختلف شهر شهید پرور سمنان برگزار شد حضور بهم رساند.
شایان ذکر است؛ ایراد سخنرانی در راهپیمایی، شرکت در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و افتتاح پروژه مخزن 5000 متر مکعبی شهرک صنعتی و 17 پروژه قابل افتتاح در شهرک صنعتی شهرستان سمنان از برنامه های سفر یک روزه خاندوزی به شهرستان سمنان می باشد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور وزیر اقتصاد در راهپیمایی روز 22 بهمن در شهر سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور وزیر اقتصاد در راهپیمایی روز 22 بهمن در شهر سمنان"، کلیک کنید.