دستگیری قاتل خیابان فردوسی شاهرود

به گزارش خبرگزاری هانسی استان سمنان، سرهنگ علیرضا شایینی گفت: در پی وقوع درگیری دسته جمعی 4نفر اوباش در شب گذشته واقع در محدوده خیابان فردوسی این شهرستان ، درگیری و ضرب و جرح بین 2نفر بالاگرفت.

وی بیان داشت: در این درگیری فردی مذکر ، جوانی 27ساله را با ضربات چاقو از ناحیه گردن مجروح کرد و در امتداد درگیری ها ماموران انتظامی یگان امداد درمحل حادثه حاضر شدند .

سرهنگ علیرضا شایینی تصریح کرد :ماموران یگان امداد با عملیات ضربتی به درگیری ها خاتمه داده و فرد مجروح بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و عاملان درگیری دستگیر و به کلانتری 11 آزادی دلالت شدند.
شایینی اظهار داشت : متاسفانه فرد مجروح به علت شدت جراحت در بیمارستان فوت نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اعتراف قاتل به قتل گفت و ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات محلی و میدانی به همراه بازجویی های تکمیلی قاتل 27ساله پس از اعتراف به قتل ، انگیزه این درگیری منجر به حادثه شوم را مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.

رییس پلیس شاهرود با اشاره به اینکه قاتل دارای سابقه شرارت بوده است گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضا قرار گرفت .

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد : شرب خمر و نزاع و درگیری جزء خطوط قرمز پلیس هست و برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است و از خانواده های گرامی تقاضا می شود نسبت به کنترل فرزندان خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاتل خیابان فردوسی شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاتل خیابان فردوسی شاهرود"، کلیک کنید.