راه حل مشکلات کشور انتخابات است

هانسی/همدان رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات در کشور انتخابات است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی را محقق می کند.

مصطفی عبدالملکی پنجشنبه 26بهمن،در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری انتخابات آزاد و ایجاد شرایط برای حضور افراد واجد شرایط در اقصی نقاط کشور برخلاف دوران رژیم ستمشاهی اثر بخش است .

رییس شورای وحدت استان همدان گفت: انگیزه و هدف شورای وحدت ایجاد مسیر و هم افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: زمانی که بین گروه های مختلف کاندیدا تفرقه به وجود آید، اتحاد از بین می رود و متفرق شده و آسیب به جامعه وارد می شود.

عبدالملکی تصریح کرد: جامعه روحانیت مبارز ، اقشار، احزاب حول شورای وحدت با همدلی که دارند منویات امام خمینی (ره)، شهدا، رهبرمعظم و ملت نجیب و شریف ایران را به ثمر برسانند تا این پرچم به دست پر هانسی امام عصر(عج) برسد .

وی بابیان اینکه اگر بین انسان ها و گروه ها اتحاد باشد مایه عزت و رحمت الهی می شود، تاکید کرد: زمانی که جدایی پیش بیاید برای همه عذاب است؛ ما تلاش می کنیم که این موضوع پیش نیاید واتحاد و کار را به هدف و نتیجه برسانیم.

عبدالملکی با بیان اینکه انتخابات چهار مولفه دارد، تصریح کرد: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت حقیقی  و امنیت در انتخابات چهار مولفه مهم است به طوری که ما مردم فهیم و بصیری داریم که همانطور که در راهپیمایی 22بهمن به میدان آمدند در 11 اسفند پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی با اشاره به اینکه تعدد افراد کاندید نشان از رقابت واقعی است، اظهار کرد: انتخابات از امنیت بالایی برخوردار است زیرا دیده می شود در کشور های همسایه با برگزاری انتخابات چقدر ناامنی ایجاد می شود اما خوشبختانه در کشور ما با تلاش نیروهای امنیتی انتخابات در سلامت کامل برگزار می شود .

وی با بیان اینکه انتخابات تحول آفرین است، افزود: برای حضور در صحنه باید انگیزه ایجاد کرد و مردم بدانند انتخابات سالم ،پرشور ، باهدف و انگیزه است؛ برگزاری انتخابات سالم  قدرت ملی به وجود می آورد و نتیجه آن تحول در سیاست و اقتصاد است.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه حل مشکلات کشور انتخابات است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه حل مشکلات کشور انتخابات است"، کلیک کنید.