زیربنای توسعه کشاورزی، آموزش نوین برای تحول در کشاورزی دیم است

هانسی/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: زیر بنای توسعه کشاورزی، تحقیقات و آموزش نوین برای تحول در کشاورزی دیم است.

مجید طایف امروز،28 فروردین در حاشیه بازدید از پایگاه نوآوری منطقه سردسیر بخش زاغه از توابع شهرستان خرم آباد بیان کرد: در بررسی و بازدید از پلات های آموزشی اقدامات قابل قبولی انجام شده است.

وی ادامه داد: زیر بنای توسعه کشاورزی، تحقیقات و آموزش نوین  برای تحول در کشاورزی دیم است.

طایف بر برگزاری روز مزرعه و آموزش کشاورزان بر روی این مزرعه نوآور تاکید کرد و افزود: حوزه کشاورزی نقش بسزایی در تامین معیشت مردم این استان دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان اظهار کرد: در این پایگاه از تیمارهای مرسوم و بدون خاکورزی همراه با انواع تراکم، تغذیه کودی و ارقام جدید برای بررسی سازگاری با اقلیم تیمارهای ایجاد شده است.

این مسیول گفت: امیدواریم با برنامه ریزی در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی و جهش تولید در بخش کشاورزی در استان بهره ببریم.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیربنای توسعه کشاورزی، آموزش نوین برای تحول در کشاورزی دیم است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیربنای توسعه کشاورزی، آموزش نوین برای تحول در کشاورزی دیم است"، کلیک کنید.