عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، انجام عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری هانسی، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارگانی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در سه دهه از زمان تاسیس تاکنون خدمات ارزنده و گرانبهایی را در همه عرصه ها در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مولود  مبارک انقلاب و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی بود، ادامه داد: کارنامه درخشان و ثمربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه های دفاعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آبادانی و محرومیت زدایی، نشان دهنده اهتمام و تلاش این نیروهای جان برکف و غیور در راستای تحقق رسالت های بزرگ و مغتنم سازمان است.

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

نرماشیری همچنین انجام عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، هر اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به انجام آن شده در کنار هدایت های ارزشمند و راهگشای امامین انقلاب اسلامی، مدیون حمایت ها و پشتیبانی های مردم سرافراز ایران است.

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

احمد شفاهی با اشاره به حملات کور و بزدلانه تروریستی به شهر چابهار و راسک، از دفاع مقتدرانه دلاور مردان نیروهای فراجا در مقابل این اقدام مذبوحانه قدردانی و خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با انجام چنین اقدامات ددمنشانه نمی توانند مانع از پیشرفت منطقه و توسعه کشور شوند، نیروهای ایثارگر و از خود گذشته فراجا در تمامی صحنه ها نشان داده اند که با تمام توان و تا پای جان در مقابل این اقدامات عبث ایستاده و سربلند بوده اند.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی موفقیت های سپاه تعامل با دانشگاه به صورت مستمر است که برای دستیابی به نتایج بهتر و نیکوتر تاکید ما بر ارتباط بیش از پیش از دو ارگان است و دانشگاه و سپاه با همبستگی و تعامل کارآمد می توانند گام بلندی در مسیر توسعه و تعالی کشور بردارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود"، کلیک کنید.