لزوم فعال سازی واحدهای راکد در کردستان برای تحقق شعار سال – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی؛ بختیار خلیقی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته پایش و عارضه یابی واحدهای تولیدی استان کردستان، اظهار کرد: طرح پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی در استان با هدف شناسایی موانع تولید، افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به شعار سال فعال سازی واحدهای راکد امری ضروری است و انتظار می رود با مشارکت بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی در این راستا گام های جدی برداریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: تقویت و ارتقا جلسات تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اهداف کمیته پایش و عارضه یابی است.

خلیقی یادآور شد: ورود به بحث پایش و عارضه یابی نشان از تغییر رویکرد در راستای رفع مشکلات است و نتیجه پایش باید تبدیل به نقشه راه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در حال حاضر 85 درصد واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند و 15 درصد در این سامانه خود اظهاری را انجام نداده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: خود اظهاری واحدهای تولیدی منجر به ورود بحث پایش و عارضه می شود و تسهیل گری در خصوص رفع موانع واحدهای تولیدی ایجاد می شود.

خلیقی اظهار داشت: در مجموعه مدیریت استان بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است و این نوید بخش توسعه استان است.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی استان کمبود زمین در خصوص شهرک های صنعتی است و انتظار می رود با پیگیری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رفع این مشکل باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم فعال سازی واحدهای راکد در کردستان برای تحقق شعار سال – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم فعال سازی واحدهای راکد در کردستان برای تحقق شعار سال – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.