مسیر مشکلات کشور قهر کردن جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات را رقم نزند

معاون فرهنگی قوه قضاییه در گفت وگو با هانسی:

مسیر مشکلات کشور قهر کردن جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات را رقم نزند

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: دانشجویان باید و پیشتاز و پیشران حرکت اسلامی جامعه باشند و از آنجایی که حرکت اصلاحی از درون خود جامعه می جوشد، با مشارکت مردم می تواند بهترین وجه اتفاق را داشته باشد؛ درست است که دست انداز هایی در این زمینه وجود دارد، اما راه آن قهر کردن نیست.

هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه در گفت وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری هانسی، درباره چگونگی نحوه انتقال فرهنگ به جامعه دانشگاهی برای حضور دانشجویان در انتخابات اظهار کرد: در دوره فعلی انتخابات مقداری روحیه یاس به دانشجویان تزریق شده است، اما امیدوار هستیم دانشجویان به علت ویژگی های بالایی که دارند روحیه ناامیدی را از دست بدهند و روحیه امید، مشارک و فعالیت را در خود تقویت کنند.  

وی افزود: دانشجویان کشور هوشمند هستند و استعداد لازم را برای تشخیص جبهه حق و باطل دارند و می توانند تصمیم بگیرند که با مشارکت خود در انتخابات به کدام جبهه کمک خواهند کرد.  

صادقی تصریح کرد: دانشجویان می دانند که با عدم مشارکت چه دشمنانی را شاد می کنند؛ هر چند هم اگر قشر دانشجو نسبت به وضعیت جامعه گلگی داشته باشند که ما هم این دغدغه ها را داریم، اما در انتخابات مشارکت خواهند داشت.  

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: دانشجویان باید و پیشتاز و پیشران حرکت اسلامی جامعه باشند و از آنجایی که حرکت اصلاحی از درون خود جامعه می جوشد، با مشارکت مردم می تواند بهترین وجه اتفاق را داشته باشد؛ درست است که دست انداز هایی در این زمینه وجود دارد، اما راه آن قهر کردن نیست، بلکه درست ترین راه حضور، مجاهدت و جنگیدن برای حفظ جایگاه اسلام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیر مشکلات کشور قهر کردن جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات را رقم نزند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیر مشکلات کشور قهر کردن جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات را رقم نزند"، کلیک کنید.