موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری هانسی، موتورولا که مدتی پیش، اج 50 پرو را رونمایی کرده بود، قصد دارد در تاریخ 16 آوریل 2024 (28 فروردین) برادر بزرگ تر این گوشی یعنی اج 50 اولترا را رونمایی کند.

براساس گزارش مجله هانسی، طبق پست جدید موتورولا در شبکه ی اجتماعی ایکس، اج 50 اولترا یک رنگ جدید به نام Peach Fuzz (هلویی) خواهد داشت. Peach Fuzz از سوی شرکت پنتون به عنوان رنگ سال 2024 انتخاب شده است.

موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس

از مشخصات جدیدترین گوشی موتورولا می توان به صفحه نمایش اولد 6٫7 اینچی 144 هرتزی، پردازنده ی اسنپدراگون 8s نسل 3، باتری 4٬500 میلی آمپرساعتی، شارژ سریع 125 واتی، دوربین اصلی و سلفی 50 مگاپیکسلی، فریم فلزی و گواهی IP68 اشاره کرد.

جزییات دقیقی از قیمت گوشی جدید اج 50 اولترا در دسترس نیست و باید دید که آیا این دستگاه در بین بهترین گوشی های بازار قرار خواهد گرفت یا خیر.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس"، کلیک کنید.