هاشم نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم – هانسی

هانسی/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: خیلی موقعیت داشتیم ولی متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش هانسی، مهدی هاشم نژاد پس از صعود تراکتور صعود به 8 تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که به مرحله بعد صعود کردیم و از گستاوو بابت سانتر خوبش تشکر می کنم، من هم در نقطه خوب قرار گرفتم و توانستم گل بزنم. خیلی موقعیت داشتیم که متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیر گل خوردیم. خدا را شکر حسین پورحمیدی به روند خوبش برگشت و 3 پنالتی محشر گرفت و از او ممنون هستیم.

او درباره بازی هفته آینده تراکتور با استقلال بیان کرد: در همه بازی ها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و بازی در خانه خودمان هم هجومی شروع می کنیم و ان شاالله خدا به ما عزت دهد و آن بازی را هم ببریم و دوباره به روند خوبمان برگردیم.

وینگر تراکتور درباره اتمام مدت قراردادش در پایان فصل جاری گفت: هواداران به من محبت دارند. بنده استاد و بزرگ تر دارم و آقای مهدی رستمی برای من تصمیم می گیرند. من خودم در این شهر راضی هستم و فوتبالم پیشرفت کرده است و ان شاالله هر چه خیر است پیش بیاید.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هاشم نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم – هانسی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هاشم نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم – هانسی"، کلیک کنید.