هلند استفاده از فیس بوک را ممنوع می کند

به دلیل نگرانی از ایمنی داده ها؛

هلند استفاده از فیس بوک را ممنوع می کند

سازمان نظارت بر حریم خصوصی هلند به سازمان های دولتی توصیه می کند، استفاده از فیس بوک را متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری هانسی به نقل از رویترز، سازمان نظارت بر حریم خصوصی هلند (AP) گفت که به سازمان های دولتی توصیه می کند تا زمانی که مشخص نیست چه اتفاقی برای داده های شخصی کاربران صفحات فیس بوک دولت می افتد، استفاده از فیس بوک را متوقف کنند.

آلید ولفسن، رییس سازمان نظارت بر حریم خصوصی هلند در بیانیه ای گفت: افرادی که از صفحات دولت در فیس بوک بازدید می کنند باید مطمین باشند که داده های خصوصی و حساس شان ایمن است.

الکساندرا ون هافلن، وزیر دیجیتالی سازی هلند، گفت که شرکت مادر فیسبوک متا باید قبل از تابستان شیوه برطرف کردن نگرانی های دولت درباره ایمنی داده ها را مشخص کند.

او گفت: درغیراینصورت ما مجبور می شویم در راستای توصیه صورت گرفته، استفاده از فیس بوک را متوقف کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هلند استفاده از فیس بوک را ممنوع می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هلند استفاده از فیس بوک را ممنوع می کند"، کلیک کنید.