پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی صنعت برق مشهد برپا می شود

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی صنعت برق مشهد برپا می شود

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی صنعت برق (قدرت و الکترونیک) مشهد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی خرداد 1403 برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری هانسی، یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های خارجی و نیز حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق (قدرت و الکترونیک) تجهیزات و صنایع وابسته از 19 تا 22 خرداد ماه 1403 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.

شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا 20 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت نام کنند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی صنعت برق مشهد برپا می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی صنعت برق مشهد برپا می شود"، کلیک کنید.