کشف جسد جوان 20 ساله در میدان ورودی آستارا – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

محمد رضا شهاب زاده در گفت و گو با خبرنگار هانسی اظهار کرد: شامگاه جمعه در پی ارایه گزارشی مبنی بر کشف جسد حلق آویز شده پسر جوانی در میدان شهدای گمنام شهرستان آستارا، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی در محل حادثه حضور یافتند.

فرماندار آستارا گفت: پس از بررسی های لازم مشخص شد، جسد حلق آویز که با طناب از یک درخت آویزان شده متعلق به جوان حدوداً 20 ساله ای است که با تایید عوامل اورژانس ساعتی از مرگ وی گذشته بود.

وی با بیان اینکه با دستور مقام قضایی، جسد جهت بررسی های لازم و اعلام علت و نحوه مرگ تحویل پزشکی قانونی شد، افزود: هویت این جوان 20 ساله پس از تحقیقات محلی توسط افراد بومی حاضر در محل شناسایی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف جسد جوان 20 ساله در میدان ورودی آستارا – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف جسد جوان 20 ساله در میدان ورودی آستارا – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.