آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در شیراز

آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در شیراز

هانسی/فارس رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش سوزی در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه 16 واحدی و اطفاء به موقع حریق توسط آتش نشانان خبر داد.

هادی عیدی پور امشب، 24 خرداد در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 17:13 مورخ 24 خردادماه، وقوع حریق در ساختمان 5 طبقه در خیابان قصردشت، به سامانه 125 ستاد فرماندهی شیراز گزارش و بلافاصله تیم های عملیاتی ایستگاه های 2 _ 11 _ 1 _14 _ 5 _ 12 _ 20 به همراه 8 دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین، خودروهای دستگاه تنفسی، بالابر هیدرولیکی و 25 نیروی آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به دیگر واحدها اطفاء شد.

وی افزود: حریق در یکی از واحدها در طبقه چهارم شروع که آتش نشانان با حضور به موقع و با استفاده از تجهیزات آبرسانی موفق شدند در لحظات ابتدایی شعله های آتش را پیش از سرایت به دیگر طبقات کنترل و مهار کنند.

عیدی پور بیان کرد: با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جست وجو و نجات همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین ساختمان به پایین ساختمان انتقال داده شدند و نسبت به ایمن سازی کامل محل وقوع حادثه اقدام شد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

پایان خبر هانسی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در شیراز"، کلیک کنید.