آذری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

با حضور در وزارت کشور؛

آذری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

نماینده مردم قوچان در مجلس برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت نام در این انتخابات است.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری هانسی، علی آذری، نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت نام در این انتخابات است.

 

به گزارش هانسی، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین 45 دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان 5 دقیقه به ارایه برنامه های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آذری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آذری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد"، کلیک کنید.