آمادگی راهداری البرز برای سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

آمادگی راهداری البرز برای سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

هانسی/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت:برای اعزام مسافران به حرم مطهرامام خمینی (ره)، شرکت های حمل ونقل مسافر استان ناوگان مورد نیاز را در نظر گرفته اند.

به گزارش هانسی، علی زندی فر روز پنجشنبه 10 خرداد اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اکیپ های راهداری در قالب گشت های سیار ایمنی و اکیپ های امدادی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به مردم خدمت رسانی می کنند.

این مسیول به تجهیز و آماده سازی راهدارخانه ها برای ارایه خدمات به زایران اشاره کرد و گفت: راهدارخانه ها و ادارات تابعه استان نیز برای ارایه خدمات به زایران از آمادگی لازم برخوردار هستند.

وی با اعلام شماره تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه های استان خاطرنشان کرد: هموطنانی که قصد سفر در ایام نیمه خرداد به حرم مطهر امام خمینی (ره) را دارند می توانند ضمن تماس با تلفن، اطلاعات جامعی از وضعیت ترافیکی و همچنین شرایط جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی البرز دریافت کنند.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی راهداری البرز برای سالروز ارتحال امام خمینی(ره)" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی راهداری البرز برای سالروز ارتحال امام خمینی(ره)"، کلیک کنید.