آیت الله رییسی سمبل و مصداق تلاش خستگی ناپذیر بود

به گزارش خبرگزاری هانسی از قزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم بزرگداشت یاد و نام رییس جمهور شهید آیت الله ریسی و همراهانشان که به همت این اداره کل با حضور مسیولان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان در سالن مولانای مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به سهم خود و به نمایندگی از همکارانم و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی کشور عزیزمان ایران و تیم خدوم همراه ایشان را تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: بی مبالغه می گویم شاید یکی از شایسته ترین افرادی که می توانست بیانه گام دوم انقلاب را پیاده سازی و در کشور و حتی درجهان بشریت به منصه ظهور برساند، رییس جمهور شهید و مظلوم ما خادم الرضا حضرت آیت الله ریسی بود.

این مقام مسیول گفت: وقتی به عملکرد ایشان توجه می کنیم و در مجموعه عملکردی سه ساله اخیر دولت مداقه کنیم می بینیم که ایشان چقدر جامع الاطراف و چند وجهی به مسایل مختلف کشور ورود داشته است. شاید کسی بگوید این شان و خاصیت رییس جمهور است؛ بله ولی با این شدت و حدت کمتر کسی انجام وظیفه کرده است.

آیت الله رییسی سمبل و مصداق تلاش خستگی ناپذیر بود

وی افزود: مقام معظم رهبری در پیامشان به مناسبت شهادت رییس جمهور شهید کشورمان چندین عبارت و کلماتی را با شدت و حدت و صیغه مبالغه بیان کرده است و البته همین یک جمله که “رییسی عزیز خستگی نمی شناسد” کفایت می کند.

براتی اظهار کرد: به تاسی از شهید رییسی هریک از ما در هر شان و منزلت و منصبی که هستیم چه اداری و چه غیر اداری می بایست در راه انجام وظیفه مان به هیچ وجه خسته نشده و فوق العاده وقت بگذاریم و تنها نباید به تایم اداری بسنده کنیم بلکه برای آبادانی و عزت کشور باید تماما وقت گذاشت.

وی گفت: سمبل و مصداق این تلاش خستگی ناپذیر رییس جمهور کشورمان بود که جلوی چشم ما تجسم یافت و جاودانه شد و به عزت ابدی دست یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان ابراز کرد: در برابر روح پاک و مطهر همه شهدا و در راس آنان رییس جمهور محبوب و مردمی مان خادم الرضا و همراهان خدومشان سر تعظیم فرود آورده و عرض ادبی با اخلاص دلی به ساحت قدسی همه آن عزیزان خواهیم داشت و امیدواریم که اینگونه جلسات ذخیره ای برای آخرت و راهی روشن برای آینده شخصی و اجتماعی مان باشد.

در ادامه مراسم سید محمدحسین ابوترابی شاعر هم استانی و مطرح کشوری در پی شهادت آیت الله رییسی شعری با عنوان “در سوگ خدمتگزار” سرود.

آیت الله رییسی سمبل و مصداق تلاش خستگی ناپذیر بود

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی سمبل و مصداق تلاش خستگی ناپذیر بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی سمبل و مصداق تلاش خستگی ناپذیر بود"، کلیک کنید.