اردبیل میزبان جشنواره «نغمه های روشن فردا» خواهد بود – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

اردبیل میزبان جشنواره «نغمه های روشن فردا» خواهد بود - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، ملیحه ملک زاده فرد عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره سرود آفرینش اظهار کرد: مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود کانون پرورش فکری تحت عنوان «نغمه های روشن فردا» در روز چهارشنبه دوم اسفندماه در اردبیل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، وطن، ایثار و شهادت و بخش آزاد از موضوعات این جشنواره است، گفت: این جشنواره با استقبال خوب گروه های سرود در دو بخش کانونی و آزاد مواجه شد که بیش از 700 نفر در 36 گروه متقاضی شرکت در این دوره از مسابقه بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: با پایش فیلم اجراها 13 گروه با بیش از 270 شرکت کننده در دوم اسفند ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ملک زاده فرد خاطرنشان کرد: با داوری نهایی دو گروه برگزیده ی این دوره از جشنواره به عنوان نماینده استان، جواز حضور در مرحله کشوری را کسب خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اردبیل میزبان جشنواره «نغمه های روشن فردا» خواهد بود – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اردبیل میزبان جشنواره «نغمه های روشن فردا» خواهد بود – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.