استعدادیابی از نوجوانان فوتبالیست اردبیلی آغاز شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

استعدادیابی از نوجوانان فوتبالیست اردبیلی آغاز شد - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، در این اردوی استعدادیابی که به مدت ۲ روز برگزار می‌شود، عصر دوشنبه سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان با حضور در ورزشگاه تختی سعی می‌کند تا از بین ۸۰ فوتبالیست نوجوان استعدادهای برتر را شناسایی و برای حضور در اردوی تیم ملی معرفی کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان اظهار کرد: با حضور در استان‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا در گروه‌های سنی پایه به ویژه نوجوانان استعدادهای برتر استان‌ها را شناسایی کرده و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

عباس چمنیان تصریح کرد: این اردو در اردبیل و سایر شهرها برگزار خواهد شد تا ما ترکیب تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که مهرماه در اردن برگزار می‌شود، مهیا کرده و زمینه برگزاری اردوها و تمرینات مستمر را مهیا کنیم.

وی گفت: این اردوها متشکل از نوجوانان برگزیده کشور ۲۷ تیرماه شروع می‌شود و امیدواریم در مراحل مختلف استعدادهای برتر شناسایی و معرفی شده و ما بتوانیم از ظرفیت آنها برای تشکیل یک تیم ملی قدرتمند در رده سنی نوجوانان و حتی در سال‌های آینده جوانان و بزرگسالان استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان استان اردبیل را از استان‌های مستعد در پرورش بازیکنان توانمند رشته فوتبال معرفی کرد و افزود: این استان با داشتن مدارس فوتبال و هیأت توانمند توانسته در بحث معرفی بازیکنان مستعد و تشکیل تیم‌های پایه قدرتمند خوب عمل کرده و متناسب با برنامه فدراسیون کارها را به شایستگی به پیش ببرد.

چمنیان بیان کرد: امیدواریم تیم ملی نوجوانان کشورمان بتواند در آسیا و حتی مسابقات جهانی خوش درخشیده و افتخاراتی را برای کشور و ملت ایران به دست آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استعدادیابی از نوجوانان فوتبالیست اردبیلی آغاز شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استعدادیابی از نوجوانان فوتبالیست اردبیلی آغاز شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.