اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بمناسبت 15خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی «ره»

اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بمناسبت 15خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی «ره»

به گزارش خبرگزاری هانسی چهارمحال و بختیاری، در این اطلاعیه آمده است: نیمه خرداد، یادآور داغ بزرگ و جانسوز ملت مومن، فداکار و بابصیرت ایران در سوگ معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی در عالم است.

امسال داغ جانگداز معمار کبیر انقلاب با سوگ فراق شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی و شهدای خدمت مضاعف شده، اما نفس روح الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» اطمینان بخش قلوب ملت بزرگ ایران و آزادیخواهان جهان است.

سی و پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد و شهیدان خدمت بویژه رییس جمهور مردمی و محبوب شهید که خادم الرضا و خدمتگزار صدیق مردم بود را گرامی می داریم و اقامه عزا می کنیم تا؛ دشمنان مستکبر و منحرفان و فتنه جویان وابسته به آنها بدانند نام، یاد و اندیشه سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بشریت شده و آن امام عزیز به عنوان منادی دین و عدالت و محبوبترین رهبر در جهان معاصر و پناهگاه عدالت طلبان و ستمدیدگان به شمار می رود.

بار دیگر در نیمه خرداد که آغازگر انقلاب شکوهمند اسلامی است، با آرمانهای امامین انقلاب عهد و میثاق می بندیم پاسدار دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه زعامت رهبر و حکیم فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای باشیم.

فرماندهان، مدیران، پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و عروج شهید جمهور و عزیزان همراهش، سالروز آغاز رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را گرامی و در سالروز قیام مردمی 15 خرداد از آحاد مردم همیشه در صحنه و بصیر برای حضور حداکثری در انتخابات 8 تیر و انتخاب رییس جمهوری ولایی، خادم مردم و حافظ ارزش های اسلامی پای صندوق های رای آمده و با خلق حماسه ای دیگر، توطیه های دشمنان را نقش بر آب کرده و رضایت خدای امام و شهیدان را جلب نمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بمناسبت 15خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی «ره»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بمناسبت 15خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی «ره»"، کلیک کنید.