افزایش 2برابری آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات در خوزستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

افزایش 2برابری آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات در خوزستان - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، عبدالله افرازه شهاوند بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان های دشت آزادگان و هویزه با اعلام اینکه امسال آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده برای نامزدی انتخابات مجلس دو برابر دوره قبل بوده است، افزود: استان خوزستان جز استان های برتر در حوزه مشارکت بوده و مردم این منطقه در دوره های قبل ثابت کردند پای انقلاب و نظام بوده و مشارکت خوبی دارند.

وی با بیان اینکه امسال در قانون انتخابات تغییراتی صورت پذیرفته است، افزود: برخلاف سال های پیش امسال نامزدها می توانند از ظرفیت مکان های دولتی و صدا و سیما نیز استفاده کنند.

رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به تبلیغات سوءدشمنان و اینکه در این دوره با شفاف سازی و اجرای دقیق قانون هیچ بهانه ای برای ضد انقلاب نمانده است، بیان کرد: با الکترونیکی و آنلاین شدن تمامی شعب سعی خواهیم کرد از آرای مردم به درستی صیانت کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 2برابری آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات در خوزستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 2برابری آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات در خوزستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.