امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرجع ملی حقوق کودک و دانشگاه خاتم

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرجع ملی حقوق کودک و دانشگاه خاتم

مرجع ملی حقوق کودک و دانشگاه خاتم تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش هانسی به نقل از وزارت دادگستری، این تفاهم‌نامه در راستای توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه مدیریت و ارتقای دانش و تخصص سرمایه‌های انسانی بین مرجع ملی حقوق کودک وزارت دادگستری و دانشگاه خاتم منعقد و به امضای سید علی کاظمی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک و مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم رسیده است.

بر اساس این تفاهم نامه، طرفین در حوزه تبادل اطلاعات علمی ـ پژوهشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تالیف و ترجمه کتب، ارائه مشاوره‌های علمی ـ پژوهشی، برگزاری نمایشگاه، همایش‌ها، نشست‌های علمی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، برقراری ارتباط با موسسات و مجامع مرتبط داخلی و بین‌المللی و سازمان‌های مردم نهاد، انجام طرح‌های پژوهشی و سایر زمینه‌های مورد تفاهم به همکاری می‌پردازند.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرجع ملی حقوق کودک و دانشگاه خاتم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرجع ملی حقوق کودک و دانشگاه خاتم"، کلیک کنید.