انتخابات اولویت مهم است/ حمایت از گشت ارشاد مسوولان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

انتخابات اولویت مهم است/ حمایت از گشت ارشاد مسوولان - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نور، اظهار کرد: موضوع مسجد و نماز در کشور اسلامی به خصوص بعد از پیروزی انقلاب بسیار مهم است و به فرموده حضرت امام راحل این انقلاب برآمده از مساجد و حسینیه ها است و باید مساجد ما کم مشکل تر و بارونق تر باشند.

وی افزود: ما شیعیان هزار و 400 سال تمام تشکیلات دینی، فرهنگی و مذهبی خودمان را با مردم پیش بردیم و پایگاه علما هم مسجدها بوده است.

آیت الله محمدی لایینی اعلام کرد: روحانی و امام جماعت، سازمان تبلیغات، هیات امنا، اداره اوقاف، پایگاه های بسیج خواهران و آقایان، کانون های فرهنگی مساجد، فرهنگ و ارشاد متکفل امور مساجد هستند و در کنار آن تشکیلاتی به نام امور مساجد در مازندران تاسیس شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید به سمت کم کردن مشکلات به ویژه در خود مسجد شد و گفت: مسجدی که در درون خودش مشکل دارد چگونه می تواند محله مهدوی پیاده و اداره کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ورود میراث فرهنگی به یک مسجدی که قدمت پیدا کرده به معنای تعطیل شدن نماز و امورات فرهنگی نیست.

این مسیول مسیله امر به معروف و نهی از منکر را هم یک مسیله فردی و هم جمعی یعنی هم مردم و هم حکومت دانست و عنوان کرد: زمینه های رواج خوبی ها و کاهش منکرات باید فراهم شود و طرح رییس جمهور شهید فقید با عنوان «گشت ارشاد مسیولان» خوب است و به موازات حمایت از طرح نور از گشت ارشاد مسیولان هم حمایت می کنم.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما انتخابات است و باید برای اینکه این عملیات و حماسه بزرگ به نحو احسن تلاش کنیم، گفت: فضای تسالم و رفاقت هم برپا باشد و نامزدها در رقابت از تخریب پرهیز کنند تاحضور حداکثری اتفاق افتد.

آیت الله محمدی لایینی در پایان یاد و خاطره شیخ فضل الله نوری، شهید عباسعلی ناطق نوری و دیگر شهدای شهرستان نور و مناطق اطراف را گرامی داشت.

در این نشست حجت الاسلام رحمت الله حاجی زاده امام جمعه نور به عنوان رییس امر به معروف و نهی از منکر نور معرفی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات اولویت مهم است/ حمایت از گشت ارشاد مسوولان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات اولویت مهم است/ حمایت از گشت ارشاد مسوولان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.