انهدام باند دزدی طلا از پیرزن ها

انهدام باند دزدی طلا از پیرزن ها

معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان طلاجات از زنان سالخورده خبر داد.

به گزارش هانسی، سرهنگ محسن محسنی فرد در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت های سریالی طلا از زنان سالخورده در سطح شهرستان کرمان، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستورکاری کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. طبق تحقیقات میدانی نیز مشخص شد که در این روش سارقان با چهره  آراسته و مذهبی با استفاده از یک دستگاه خودرو ضمن پرسه زنی در مجاورت مساجد و اماکن متبرکه، اقدام به شناسایی بانوان کهنسال دارای طلا و زیور آلات به عنوان سوژه کرده و در ادامه به بهانه کمک به افراد نیازمند اقدام به جلب اعتماد آنان کرده و در فرصتی مناسب با استفاده از شیوه و شگردهای مختلف همه زیورآلات را قبل از با خبر شدن مالباخته به سرقت برده و متواری شده اند.

وی با اشاره به اظهارات مالباختگان و شاهدان عینی، گفت: در ادامه با اعزام گشت های پلیس آگاهی به محدوده مورد تردد احتمالی سارقان، خودروی پژو متهمان مشاهده و بلافاصله با اقدامات فنی محل اختفاء آنان در دو محله مختلف شناسایی شد.

محسنی فر با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، سارقان در دو عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: طبق استعلامات انجام شده سه سارق حرفه ای شامل دو مرد و یک زن دارای سابقه کیفری بودند. آنان در جریان بازجویی های انجام شده نیز به جرم خود و دستکم 17 فقره سرقت از زنان سالخورده اعتراف کردند.

وی ارزش ریالی اقلام کشف شده را بیش از 70 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای متهمان پرونده ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی هم در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند دزدی طلا از پیرزن ها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند دزدی طلا از پیرزن ها"، کلیک کنید.