اولین مربی لیگ برتری قراردادش را تمدید کرد

اولین مربی لیگ برتری قراردادش را تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری هانسی؛نساجی مازندران در حالی ساکت الهامی را به جمع خود بازگرداند که واقعاً شرایط بحرانی داشت اما این مربی توانست نساجی را نجات داده و با کسب نتایج مطلوب در هفته های پایانی زمینه برای ماندگاری نماینده مازندران در لیگ برتر را فراهم کند.

ساکت الهامی شنبه شب در دفتر مالک باشگاه نساجی برای لیگ بیست و چهارم هم با این باشگاه به توافق رسید تا همچنان هدایت قرمز پوشان مازنی را بر عهده داشته باشد.

ساکت طی روزهای آینده سفری تفریحی به ترکیه خواهد داشت و از دهه سوم تیر ماه تمرینات نساجی را استارت می زند. الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در رقابت های جام حذفی را هم دارد.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین مربی لیگ برتری قراردادش را تمدید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین مربی لیگ برتری قراردادش را تمدید کرد"، کلیک کنید.