ایران میزبان مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

ایران میزبان مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا شد - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هانسی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ مجمع فدراسیون بیلیارد و اسنوکر غربآسیا در خردادماه 1403 در شهر منامه برگزار شد و در پایان انتخاب رییس و نواب رییس این فدراسیون در خصوصمسابقات 2 دوره بعدی نیز تصمیم گرفته شد و بنا بر اعلام رسمی این فدراسیون سیزدهمین دوره مسابقات به میزبانیجمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و دوازدهمین دوره مسابقات نیز در عربستان برگزار می شود.

در جریان برگزاری این جلسه، اعضای مجمع فدراسیون بیلیارد و اسنوکر آسیا با رایزنی نمایندگان کشورمان میزبانیرقابت های اسنوکر و بیلیارد قهرمانی غرب آسیا در سال 2026 را به ایران دادند.

علی سلطانپور سرپرست فدراسیون و هاشم اسکندری نایب رییس فدراسیون آسیایی و غرب آسیایی نیز در این مجمعحاضر بودند.

لازم به ذکر است که یازدهمین دوره مسابقات غرب آسیا با قهرمانی تیم ملی بیلیارد و اسنوکر کشورمان به پایان رسید وآقای هاشم اسکندری نیز به مدت 4 سال دیگر به عنوان نایب رییس این فدراسیون در نظر گرفته شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران میزبان مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران میزبان مسابقات اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا شد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.