بازگشت در آنفیلد؛ عادت تکراری شاگردان کلوپ / صدرنشینی با گل فرعون

بازگشت در آنفیلد؛ عادت تکراری شاگردان کلوپ / صدرنشینی با گل فرعون

لیورپول موفق شد در چارچوب هفته سی ام لیگ جزیره بار دیگر بازی باخته را با برد عوض کرده و برایتون را مغلوب کند.

به گزارش هانسی، لیورپول در آنفیلد میزبان جدالی سخت مقابل شاگردان دی زربی بود و بازی را اصلا خوب شروع نکرد و خیلی زود دروازه اش توسط ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد گشوده شد.

پس از دریافت گل شاگردان کلوپ با تمام توان به سمت دروازه برایتون یورش بردند و موفق شدند 2 مرتبه توسط دیاز و صلاح دروازه برایتون را باز کنند تا بازگشتی دیگر را در آنفیلد رقم بزنند و کلوپ هم بتواند یکی از نامزدهای جانشینی خود را شکست دهد.

با این پیروزی لیورپول 67 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رفت و تنها در صورت پیروزی آرسنال مقابل سیتیزن ها صدر را از دست خواهد داد.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت در آنفیلد؛ عادت تکراری شاگردان کلوپ / صدرنشینی با گل فرعون" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت در آنفیلد؛ عادت تکراری شاگردان کلوپ / صدرنشینی با گل فرعون"، کلیک کنید.