باند سارقان احشام در رامشیر دستگیر شدند / یک نفر کشته شد

باند سارقان احشام در رامشیر دستگیر شدند / یک نفر کشته شد

آفتاب نیوز :

سرهنگ فرهاد شاکرمی شامگاه پنجشنبه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر سرقت مسلحانه احشام در یکی از مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی و تخصصی و هدایت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران به محل وقوع سرقت اعزام و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، باند چهار نفره سارقان مسلح احشام شناسایی شدند. در عملیات تعقیب و گریز و ناظر به قانون بکارگیری سلاح و در جریان آتش متقابل، یکی از سارقان به هلاکت رسید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی رامشیر با بیان اینکه متهمان مجروح در بیمارستان در حال مداوا هستند، اظهار داشت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه 20 عدد فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری به همراه هشت فشنگ جنگی، 2 گوشی تلفن همراه مسروقه و یک دستگاه پژو 405 با پلاک سرقتی کشف شد.

سرهنگ شاکرمی با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضایی تحویل خواهند شد، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باند سارقان احشام در رامشیر دستگیر شدند / یک نفر کشته شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باند سارقان احشام در رامشیر دستگیر شدند / یک نفر کشته شد"، کلیک کنید.