بزرگترین دغدغه سرمربی نساجی برای فرار از سقوط/ دروازه قفل می شود؟ – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

بزرگترین دغدغه سرمربی نساجی برای فرار از سقوط/ دروازه قفل می شود؟ - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، تیم فوتبال نساجی در این فصل از رقابت های لیگ برتر تاکنون 3 سرمربی را روی نیمکت خود دیده است. این تیم پر طرفدار با گذشت 18 هفته از مسابقات با کسب 11 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و مدیران و هواداران این باشگاه امیدوارند تا با روی کار آمدن ساکت الهامی، این مربی بتواند نساجی را به روزهای خوب خودش بر گرداند.

نساجی در این فصل از مسابقات لیگ برتر تاکنون کلین شیت نداشته و این موضوع به یکی از دغدغه های کادر فنی این تیم تبدیل شده است. نساجی در اولین بازی خود با الهامی به مصاف گل گهر سیرجان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید و حالا تا پایان سال 1402، نساجی باید 3 بازی برگزار کند که تنها در برابر شمس آذر قزوین میزبان است و در دو دیدار بعدی میهمان خواهد بود.

علیرضا رضایی در نیم فصل دوم به عنوان دروازه بان اول این تیم به حساب می آید و در دیدارهای باقی مانده این تیم برای ثبت کلین شیت کار سختی خواهد داشت. علاوه بر رضایی «اویس» مدافع لبنانی، محمدرضا حسینی و سعید آقایی هم از جمله نفرات جدید خط دفاعی نساجی به حساب می آیند که کادر فنی این تیم نگاه ویژه ای به آنها خواهد داشت.

نساجی در هفته نوزدهم مصاف سختی با صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان خواهد داشت و با توجه به جایگاه دو تیم در جدول مصاف آنها به نوعی 6 امتیاز ارزش خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگترین دغدغه سرمربی نساجی برای فرار از سقوط/ دروازه قفل می شود؟ – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگترین دغدغه سرمربی نساجی برای فرار از سقوط/ دروازه قفل می شود؟ – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.