بلایی که پلیس سر مرد کودک آزار آورد

بلایی که پلیس سر مرد کودک آزار آورد

به گزارش هانسی از همشهری آنلاین، کارآگاهان پلیس در یک عملیات ضربتی فردی که متهم است چند کودک را مورد آزار و اذیت قرار داده است، دستگیر کردند.

در پی مراجعه و اعلام شکایت چند شهروند اراکی مبنی بر اذیت و آزار فرزندانشان توسط یک مرد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بلافاصله تیمی از کارآگاهان خبره پلیس به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع در پلیس استان مرکزی تشکیل و پس از انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه متهم شناسایی شد.

فرد آزارگر با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد. تحقیقات در این پرونده برای افشای جزییات آن ادامه دارد.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بلایی که پلیس سر مرد کودک آزار آورد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بلایی که پلیس سر مرد کودک آزار آورد"، کلیک کنید.