بهترین خبر آسیایی برای استقلال و پرسپولیس

بهترین خبر آسیایی برای استقلال و پرسپولیس

آفتاب نیوز :

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای صبح امروز تصمیم خود در خصوص اعطای مجوز به تیم های مختلف در بخش آقایان و بانوان را گرفت که طی آن تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با برطرف شدن موانع در زمینه مالکیت مشترک توانستند مجوز حرفه ای دریافت کنند.

کمیته صدور مجوز حرفه ای از طریق سازمان لیگ به باشگاه ها در این خصوص اطلاع رسانی کرده است و همزمان نیز نامه های مربوطه را به AFC ارسال کرده تا پاسخ آن ها را ظرف دو هفته آینده دریافت کرده و مجوز حرفه ای باشگاه ها قطعی شود؛ بنابراین سرخابی های پایتخت مشکلی برای حضور در مسابقات بین المللی نظیر لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین خبر آسیایی برای استقلال و پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین خبر آسیایی برای استقلال و پرسپولیس"، کلیک کنید.