ترافیک جاده چالوس نیمه سنگین است

ترافیک جاده چالوس نیمه سنگین است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از ترافیک نیمه سنگین جاده چالوس خبر داد.

 سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با هانسی، درباره وضعیت ترافیکی جاده های شمالی کشور گفت: در حال حاضر در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده های سیاه بیشه و مکارود ترافیک نیمه سنگین است؛ اما در سایر محورهای شمالی مانند هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت تردد روان است.

وی با اشاره به سایر جاده های کشور افزود: در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده وردآورد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده ها بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک جاده چالوس نیمه سنگین است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک جاده چالوس نیمه سنگین است"، کلیک کنید.