توقف ویژه برنامه های میراث فرهنگی/ ادامه فعالیت موزه ها – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

توقف ویژه برنامه های میراث فرهنگی/ ادامه فعالیت موزه ها - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هانسی، متن بیانیه معاونت میراث فرهنگی بدین شرح است:

انا لله وانا الیه راجعون

شهادت جانگداز آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ارجمندشان را که در راه خدمت به ملت شریف ایران به ملکوت اعلی پیوستند، محضر مقام معظم رهبری، ملت قدرشناس ایران، خانواده معزز شهدا و هییت محترم وزیران تسلیت می گوییم و از خداوند مسیلت داریم تا جملگی مشمول شفاعت مولود کریم امروز، حضرت ثامن الحجج (ع) قرار گیرند.

خانواده بزرگ میراث فرهنگی همانند آحاد مردم شریف و مومن ایران در روز میلاد امام ریوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، داغدار رییس جمهور خدوم و مردمی، وزیر امور خارجه خدوم و پرتلاش، نماینده والامقام ولی فقیه و استاندار گرانقدر استان آذربایجان شرقی و سایر همراهان عزیز آنان است و با تاسی از رییس جمهور فقید مردمی و خدمتگزار، در مسیر پیشرفت ایران قوی، مصمم و باایمان گام خواهد برداشت.

به همین منظور، موزه ها، پایگاه های میراث ملی و جهانی، محوطه های تاریخی و اماکن فرهنگی تاریخی در ایام پیش رو فعال هستند و همراه با مردم داغدار و شریف ایران، عزادار و سیاه پوش شهادت خادمان خود خواهند بود.

معاونت میراث فرهنگی با توقف ویژه برنامه های هفته میراث فرهنگی در همه موزه ها، پایگاه های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش خود، در بزرگداشت یاد، نام و خدمات شهیدان گرانقدر یادشده؛ در چارچوب بیانیه های هییت محترم دولت و مراجع استانی، مشارکت شایسته و حضور موثر خواهند داشت.

نهضت خدمت ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقف ویژه برنامه های میراث فرهنگی/ ادامه فعالیت موزه ها – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقف ویژه برنامه های میراث فرهنگی/ ادامه فعالیت موزه ها – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.