تکمیل بانددوم محورسربیشه ماهیرود نیازمند 900 میلیارد تومان اعتبار – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

تکمیل بانددوم محورسربیشه ماهیرود نیازمند 900 میلیارد تومان اعتبار - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، محمدرضا لکزایی صبح شنبه در بازدید از مسیر سربیشه به ماهیرود در جمع اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: جاده سربیشه به ماهیرود یکی از محورهای مهم ترانزیتی استان است که روزانه حدود 700 تریلی و خودروی سنگین در این مسیر تردد دارند.

فرماندار سربیشه ادامه داد: علاوه بر این مهم نیز قریب به 65 روستای بخش مرکزی و درح در محدوده این محور قرار گرفته اند که از این محور تردد می کنند.

فرماندار سربیشه دوبانده سازی این محور را امری ضروری و با اهمیت دانست و افزود: عملیات اجرایی باند دوم محور سربیشه به ماهیرود در دولت سیزدهم به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

لکزایی با بیان اینکه تاکنون 30 کیلومتر این محور دوبانده سازی شده است، تصریح کرد: از این میزان 22 کیلومتر آن در دولت سیزدهم دوبانده شده و برای اجرای آن اعتباری حدود 300 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به 92 کیلومتر باقیمانده این مسیر جهت دوبانده سازی گفت: برای اجرای باند دوم این 92 کیلومتر اعتباری معادل 900 میلیارد تومان نیاز داریم و ان شاءالله تا پایان سال 1404 این محور به طور کامل دوبانده خواهد شد.

فرماندار سربیشه از واگذار شدن این 92 کیلومتر به سه پیمانکار خبر داد و افزود: هر سه پیمانکار هم اکنون با جدیدت در حال اجرای عملیات دوبانده سازی هستند.

لکزایی خاطرنشان کرد: یکی از قطعات با اهمیت، پرترافیک و حادثه ساز این محور 10 کیلومتر از مسیر سربیشه به ماهیرود است که پیمانکار مربوطه با تمام توان در حال اجرای باند دوم آن است که تا هفته دولت سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکمیل بانددوم محورسربیشه ماهیرود نیازمند 900 میلیارد تومان اعتبار – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکمیل بانددوم محورسربیشه ماهیرود نیازمند 900 میلیارد تومان اعتبار – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.