جان باختن نوجوان خرمشهری در پی غرق شدن در کانال آب

جان باختن نوجوان خرمشهری در پی غرق شدن در کانال آب

هانسی/خوزستان فرمانده انتظامی خرمشهر از جان باختن نوجوان 17 ساله بر اثر غرق شدگی در کانال آب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن یک شهروند در کانال آب در روستای سید فاضل شهرستان خرمشهر، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 14 و امدادی به محل اعزام شدند.

به گزارش هانسی به نقل از پلیس، وی افزود: با حضور ماموران انتظامی و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی انجام شده مشخص شد یک پسر نوجوان 17 ساله که برای شنا کردن در کانال آب رفته بود به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و بی احتیاطی غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با ابراز تاسف از این حادثه به شهروندان توصیه کرد که رودخانه ها و کانال های آب و استخرهای کشاورزی محل امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان های ایمن و استخرها برای شنا استفاده کنند.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جان باختن نوجوان خرمشهری در پی غرق شدن در کانال آب" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جان باختن نوجوان خرمشهری در پی غرق شدن در کانال آب"، کلیک کنید.