حمله حزب الله لبنان به 3 شهرک صهیونیست نشین سرزمین های اشغالی

حمله حزب الله لبنان به 3 شهرک صهیونیست نشین سرزمین های اشغالی

حزب الله لبنان از حمله به 3 شهرک صهیونیست نشین و یک مقر فرماندهی نظامی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری هانسی، حزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حملات موشکی جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض های دشمن اسراییلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه های امن و هدف قراردادن غیرنظامیان به ویژه در شهرک عیترون که به شهادت 2 شهروند و زخمی شدن چندین نفر دیگر انجامید، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه هشتم ژوین 2024 ساختمانی وابسته به اطلاعات نظامی (دشمن) را در شهرک مسکاف عام با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: هدف قراردادن این ساختمان به انهدام و آتش گرفتن آن و هلاکت یا زخمی شدن افراد داخل آن انجامید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله حزب الله لبنان به 3 شهرک صهیونیست نشین سرزمین های اشغالی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله حزب الله لبنان به 3 شهرک صهیونیست نشین سرزمین های اشغالی"، کلیک کنید.