خواهران معروف آمریکایی یک میلیون دلار به فلسطینی ها اهدا کردند

در شرایطی که اسراییل بی رحمانه در حال کشتار در غزه و مناطق دیگر فلسطینی است، بلا و جیجی حدید، خواهران معروف آمریکایی، یک میلیون دلار برای امدادرسانی به فلسطینی ها اهدا کردند.

خواهران معروف آمریکایی یک میلیون دلار به فلسطینی ها اهدا کردند

آفتاب نیوز :

بلا و جیجی حدید، خواهران سوپرمدل آمریکایی، یک میلیون دلار برای امدادرسانی به فلسطینی ها اهدا کردند.

به نقل از بی بی سی، یکی از وکلای بلا حدید گفت که این پول برای توزیع برابر بین چهار آژانس امدادرسانی اختصاص یافته است که بر کمک رسانی به کودکان و خانواده های آسیب دیده در جنگ غزه تمرکز دارند.

این دو خواهر، که پدرشان محمد انور حدید یک بازرگان فلسطینی در زمینه املاک است، همواره در حمایت از مردم آسیب دیده در غزه اظهار نظر کرده اند.

بلا در ماه مه در یک پست اینستاگرامی نوشت: «به دلیل کشته شدن مردم فلسطین و عدم همدلی حکومت ها در سراسر جهان متاثر و آشفته شده است.»

منبع: دیدار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواهران معروف آمریکایی یک میلیون دلار به فلسطینی ها اهدا کردند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواهران معروف آمریکایی یک میلیون دلار به فلسطینی ها اهدا کردند"، کلیک کنید.