در جدیدترین برنامه باشگاه هنر و سخن چه می‌گذرد؟

در جدیدترین برنامه باشگاه هنر و سخن چه می‌گذرد؟

دومین جلسه باشگاه هنر و سخن کوشک باغ هنر با آموزش شیوه‌ها و آداب تقویت سخنوری همراه با نمایش و نقد فیلم «فیوریوسا،حماسه مکس دیوانه» برگزار می‌شود.

به گزارش هانسی به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ باشگاه هنر و سخن در راستای آموزش آیین سخنوری با موضوعات جامعه‌شناسی برای علاقمندان به این حوزه برگزار می‌شود.

این باشگاه با برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه‌های نقد و بررسی، نمایش‌نامه خوانی و مناظره‌های اجتماعی همراه است که به صورت ماهانه در کوشک باغ هنر برگزار می‌شود.

محمدعلی حسینیان میزبان این برنامه است که بیش از یک دهه سابقه در حوزه گویندگی، دوبله و سخنرانی دارد.

نمایش و نقد فیلم «فیوریوسا، حماسه مکس دیوانه» از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه در کوشک باغ هنر برگزار می‌شود و علاقمندان به فن بیان و سخنوری، همچنین نقد فیلم می‌توانند برای شرکت در این برنامه به بزرگراه حقانی، ورودی کتابخانه ملی، کوشک باغ هنر مراجعه کنند.
پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در جدیدترین برنامه باشگاه هنر و سخن چه می‌گذرد؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در جدیدترین برنامه باشگاه هنر و سخن چه می‌گذرد؟"، کلیک کنید.