دستبند پلیس بر دستان عامل سنگ پرانی در گرگان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

دستبند پلیس بر دستان عامل سنگ پرانی در گرگان - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هانسی، سرهنگ علی تجری اظهار کرد: در پی گزارش سنگ پرانی به سمت خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 13 با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام گشت های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی عامل ناامنی و سنگ پرانی به سمت خودروها شدند.

تجری افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: پس از تکمیل پرونده، متهم روانه دادسرا و پس از رسیدگی قضایی تحویل زندان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستبند پلیس بر دستان عامل سنگ پرانی در گرگان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستبند پلیس بر دستان عامل سنگ پرانی در گرگان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.