رسانه ها در شورآفرینی انتخابات نقش مهمی دارند – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

رسانه ها در شورآفرینی انتخابات نقش مهمی دارند - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، بهمن سام خانیان صبح پنجشنبه در جلسه با رسانه‌ها با بیان اینکه، خبرنگاران دغدغه مند تلاش و انگیزه بالایی دارند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در شور آفرینی در انتخابات دارند و باید موارد قانونی در انتشار اخبار رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه انتشار و بازنشر کردن اخباری که افراد دیگری تنظیم کنند و توهین آمیز و مجرمانه باشد تشویش اذهان عمومی است و کسی که این خبر را منتشر کند مجرم شناخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به رسانه‌ها حمایتی است، افزود: خبرنگاران دغدغه دارند و با توجه به دانش و تجربیات باید در انتشار اخبار دقت کنند.

سام خانیان گفت: بی طرفی و عدالت در انتخابات و رعایت موارد حقوقی در انتشار خبر جهت آگاهی بخشی به جامعه باید لحاظ شود.

دادستان رامسر تصریح کرد: ۳۸ عنوان مجرمانه انتخاباتی پیش بینی شد و با عدم رعایت قانون انتخابات برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: رسانه‌ها با آرامش بخشی و عدم تشویش اذهان عمومی با انصاف و عدالت فعالیت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رسانه ها در شورآفرینی انتخابات نقش مهمی دارند – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رسانه ها در شورآفرینی انتخابات نقش مهمی دارند – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.