رغبت مردم در شهرستان ها برای مشارکت دور دوم انتخابات بیشتر است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان
محسن عزتی در گفت و گو با خبرنگار هانسی با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اهمیت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود همانند دور اول انتخابات است که چه افرادی را به عنوان نماینده خود وارد مجلس شورای اسلامی می کنند.
وی ادامه داد: تفاوتی که انتخابات در دور دوم با دور اول دارد، تعداد کاندیدها است که در دور دوم به دو تن رسیده است و در دور اول با انبوهی از کاندیدها مواجه هستند که فرایند تصمیم گیری را سخت می کند و در واقع در دور دوم راحت تر است.
دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) اصفهان با بیان اینکه این موضوع وظیفه را سنگین تر می کند، گفت: مردم اگر حضور جدی و پررنگی نداشته باشند کسی که از شایستگی کمتری برخوردار باشد به مجلس راه پیدا کند بنابراین وظیفه مدم در دوره دوم سنگین تر است.
وی خاطر نشان کرد: بنابراین از مردم خواست و تاکید کرد که سرنوشت خود را جدی بگیرند و این فرصت طلایی را از دست ندهند.
عزتی با اشاره میزان استقبال مردم در دور دوم گفت: احتمال کاهش استقبال به دلیل نبود فضای انتخاباتی است، در تهران فضای انتخاباتی و احتمال حضور مردم کم است اما طبق تجربه در شهرستان ها رقابت ها جدی تر می شود.
وی ادامه داد: من شاهد بودم که در شهرستان ها در دور دوم انتخابات رغبت مردم بیشتر می شود و قشر خاکستری حضور پیدا می کند هرچند بستگی دارد که فضای رقابتی ایجاد شود.
دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) اصفهان باور دارد که ما کاهش مشارکت را نخواهیم داشت و به همان نسبت در دور اول شرکت می کنند.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رغبت مردم در شهرستان ها برای مشارکت دور دوم انتخابات بیشتر است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رغبت مردم در شهرستان ها برای مشارکت دور دوم انتخابات بیشتر است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.